dimarts, 14 de juny del 2016



             Fes una redacció de 15 línies, com a mínim, sobre com t'ha anat aquest curs a l'institut i en la teva vida personal. 


Aquest curs m'ha anat bastant be en genaral, me va costar bastant fer alguns temes, examens, assignatures... pero al final pareix que tot sortira be i aprobare tot, esperem. Referent l'any que ve, falte una setmana per acabar i encara no se lo que vui fer, m'agradaria molt estudiar industralitsacio mecanica perque m'agraden molt les maquines i com mes groses millor, pero per estudiar aixo eh d'anar a Menorca i jo amb 16 anys a mumare no li fa masa graci i haure de estudiar aqui a Mallorca, que lo unic que me fa ganes es mecanica normal, pero no vull ser un simple mecanic. En altre part tambe me fa ganes estudiar cultivacio i cura de la terra pero no hi ha moltes sortides per aquesta feina avui en dia. 
Jo personalment eh pasat una bona derera etapa, no eh estat molt malalt, eh tengut alguns problemes que al final tot se ha solucionat. Lo que mes content me fa de tot es que es meu foravila esta agafant forme i sempre va de cap a millor.
La meva vida personal te molt que veura amb lo que vui estudiar, jo tot lo dia pens coses com se poden fer, com esta fet aquella cosa o com se fa, per aixo estic tot lo dia al meu foravila fent coses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada