dimecres, 16 de desembre del 2015


   1. Fes una redacció amb el que tens preparat per fer aquestes festes de Nadal. 20 línies. 



Aquest Nadal anire com cada any a Berlin, a veura la famili alemana i a pasar el temps per alla que molts de anys fa neu, i l'ambient es mes navidenc, amb molts, molts marcats de nadal, molts d'espectacles tants com de primera clase com les del (friedrichstadt palast) o altres que es fan al carrer i son gratuites. Cada any quan hi som sempre me comp algo gran que val molt de dobes, ja que alla tenc tendes i mes tendes i puc trobar les coses facilment. Per exemple, l'any pasat me vaig comprar la GoPro, que es una camare deportiva i submargibla que la puc dur per tot de lo petita que es. Aquest any vui conseguir uns alteveus i un regulador per ells, que ja fa un perei d'anys que el vui.
Lo que mes ganes tenc sempre que vaig a Berlin es veura la meva repredrina, ella m'aprecia molt i jo a ella i sempre pas molt de gust de estar amb ella. I l'altre part que m'agrada molt de Berlin es que els meus padrins estan a un club a un bosc, i vaig a corre per el bosc amb ells i es un disfrut perque sempre esta tot nevat i es llacs estan congelats. Finalment de lo que mes gust pas es de noche vieja, alla es celebre diferent a aqui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada