dilluns, 1 de febrer del 2016

      


       1. Fes una reflexió sobre els dilluns! 15 línies.
Els dillunsos per molts es aquell dia on volen tirar a la merda tot, no tenen ganes de res, se sol fer tart si quedes amb algu... Pero per jo un dilluns es un dia on hi ha ganes de fer feina. Jo es dillunsos com avui tenc moltes coses per fer, i amb ganes de fer feina. He de desmontar un cotxo i el tenc aturat desde fa una setmana, i avui dilluns tenc ganes de seguir-ho. El dia de avui tenc altres cosses importants que fer i no domes feina i feina, eh danar a fer una foto de carnet per posar al curiculum, que lo mes segur es que tenui feina ja. Aixo vol dir molt per jo, en una part una gran responsabilitat i en saltre ara ja podre fer lo que voldre que ja tendre dobes per jo i per pagar els meus gastos. Dema dimarts dia 2 no anire al institut perque es meus companys senvan d'excursio i jo no hi vaig, aixo vol dire que avui puc sortir un poc i dema dormi fins que me desperti. 
En conclusio, consider que el dilluns es un dia mes que sa de aprofitar aixi com ve i aixi com es el dilluns de cade persona. Amb aixo venc a dir que cade persona te els seus dies bons i dies dolents i els ha d'aprofitar aixi com pugui.No vui dir amb aixo que es meu dia bo es el dilluns pero es un  des mes forts.

       2. Explica tot el que sàpigues sobre el Carnaval, cerca'n informació, fes-ne un resum, penja'n imatges i diguès com penses viure'l  aquest any.

El Carnaval, es una festa d'hivern on grups d'amics o individualment sa gent es disfrsa, i surt al carrer del seu pobla i fan una ruta guiada per l'ajuntament. Normalment es joves es joves es queden al carrer fent festa i els nins petits se van a ca seva amb la famili. 
Jo aquest any no crec que fagui res, sona trist pero si. Els meus amics senvan a un puesto on no m'agrada i no hi anire.

Resultado de imagen de fiesta de disfraces                     Resultado de imagen de fiesta de disfraces

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada