dilluns, 18 d’abril del 2016

  

 1. Cerca poemes que parlin sobre els següents temes: amor no correspost, tristesa, solitut, pau i alegria. Penja'ls al teu blog i comenta'ls. També cercauna imatge adient per a cada un d'ells.
 
Amor no correspost. 
 
No se enamora con flores,
Se enamora con actos,
No le pintes el cielo de colores,
Si no cumplirás tus pactos.
Enamórate a cada segundo,
Dile cuanto la quieres y la amas,
Que ella es única en el mundo,
Dile siempre que la extrañas.

 
 
 
Trist
 
Entre mi amor y yo han de levantarse
trescientas noches como trescientas paredes
y el mar será una magia entre nosotros.

No habrá sino recuerdos.
Oh tardes merecidas por la pena,
noches esperanzadas de mirarte,
campos de mi camino, firmamento
que estoy viendo y perdiendo...
Definitiva como un mármol
entristecerá tu ausencia otras tardes.

solitut
 
M'escapo d'un ambient tens que em rodeja l'ànima,
per endinsar-me i perdre'm a la solitud del meu entendre;
me'n vaig sol amb el vent sense dir-li res a la princesa,
per relaxar-me de l'angoixa i respirar de l'aire pur.

Només espero tornar després d'una tempesta,
quan la calma sigui plena i l'orgull torni a ser el meu.

Veig com es perd el tracte;
ni la veu t'escolta,
ni la gent et mira quan et parlo de promeses,
i t'ensenyo el meu amor dins d'un tresor ple de poemes.

Em queda el silenci per quedar-me a pensar en mi,
i escriure per qui la vulgui, la solitud.
 
pau
 
És fràgil el mot,dúctil el concepte.Ha de dominar el món:és el gran repte.S'enfila pels núvolsi dibuixa colomsamb branques d'oliveresentre plomes al vol.Equil·libri de forces,balanceig i raons.Raons solemneso raonables questions?Pau a la Terrasota la llum del Sol.I dia a dia gaudir de l'estrenadel més fràgil mot.
 
alegria
 
Salen los niños alegres
De la escuela,
Poniendo en el aire tibio
Del abril, canciones tiernas.
¡Que alegría tiene el hondo
Silencio de la calleja!
Un silencio hecho pedazos
por risas de plata nueva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada