dilluns, 4 d’abril del 2016

Tornam de Pasqua


       1. Per ser un poc originals, ara podries fer una redacció de 15 línies on expliquis les teves vacances de Pasqua. Què és el que més t'ha agradat?

Aquestes vaquanses de pasco, mo eh pasat molt, no eh fet cap viatje ni res pero han estat molt divertides. Cada dia feia algo que m'agradava i per aixo ha resultat unes vacanses molt rapides, ja que no menrencord de lo que vaig fer. Menrecord que vaig sortir dos dies, una per es carrero i l'altre per es taller. Me va agradar mes la des taller, ja que es carrero se li pot fer poca cosa, no m-agrada gaire. A nes taller varem riure i varem fer lo que voliem sensa que algu ens empreny. En canvi a nel carrero has danar alerta que no te vegui la policia begent ni fumant, no pots fer desastres perque hi ha veinats per tot, etc. 
Lo unic que em va desagradar va ser que no vaig poder anar a pescar, tenc sa bolla amb un parei de problemes i no puc sortir amb bolla. Pero tenc una pesquera que no aguant, pero eh d'anar a comprar coses per ella i me surten massa carres are de moment, esper poder anar-hi d'aqui poc. En conclusio les vacances de Pasqua m'han agradad molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada