dimecres, 9 de març del 2016

Cap de setmana ideal



     Fes una redacció on expliquis quin seria el teu cap de setmana ideal, començant per divendres en sortir de l'institut. Empra descripcions a voler.


Cada divendres en sortir de l'institut surt amb moltes ganes de dinar i pertitr per el mon. Aquest cap de setmana ja tornare a tenir la moto i sera tot com sempre. Divendres despues de dinar menvaig a nes taller amb sos amics fins el vespre. Vaig a sopar aq ca meva i despues baix a nes port a fer una volta. 
Dissapte demati baix a nes taller a fer voltes per es circuit amb el cotxo o la moto. Migdia dinam de torrada a nes taller i es capvespre vaig a un foravila d'un amic a pasar es capvespre. Es vespre vaig a sopar a ca meva i despues vaig a un foravila devora ca meva a pasar sa nit i fer un poc de festa. Diumenge demati es de relax i diumenge capvespre es fa un poc de feina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada