dimarts, 15 de març del 2016

Redacció



        1. Explica com ha anat el teu cap de setmana. Comença per explicar el divendres horabaixa, el dissabte i el diumenge. Mínim 20 línies. 


Divendres en sortir de classe vaig anar a dinar a ca es meus  padrins Alemans i vaig dinar de pop, que el va agafar un amic meu el derrer pic que varem anar a pescar. Va ser ben bo, i amb sa panxa plena vaig anar al meu taller a acabar de montar la moto, que just el dia antes la vaig anar a sercar. Li vaig cambiar les plaques, de color blau ha pasat a color groc i blanc, eh cambiat ses manetes, eh posat un protector a sa barre del manillar. Va ser un dia grecios perque vaig baixar amb la cartera plena i a l'hore de acabar la moto i poder manar-la me vaig quedar fora dobes per sa benzina. Aixo va pesar perque al taller me varen buidar l'oli i havia de anar a comprar oli i a sa ferreteria coses per deixar la moto perfecta. Al vespre vaig pujar a ca meva a sopar amb la meva germana i mumare, i llevors vaig tornar a baixar a veura els amics i a riure una estona.
El dia següent vaig baixar al poliesportiu del institut que hi havia un torneig de badminton i un amic meu es un dels millors de mallorca i vaig anar amb ell a mirar. Despues vaig anar a nes taller i a comprar benzina per sa meva moto. Al migdia vaig pujar a casa dels meus padrins Alemans a dinar i a mostrar-li com ha quedat sa moto ara, i li ha agradad molt. El capvespre no vaig fer gran cosa pero mes que comprar s'alchol des vespre que haviem de baixar al carrero amb sos amics. El vespre despues de sopar varem anar a mirar "un ciudadano ejemplar" i llevors varem baixar al carrero. Al diumenge vaig quedar amb el tito Andreu despues de dinar i vaig pasar amb ell es capvespre, i tambe va venir en Sergi i en Joan.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada