dimecres, 11 de novembre del 2015

Comentari poema









NO T'ACABIS MAI


Ets el dia que la meva nit requereix.


Vull entendre els teus silencis 
clarobscurs
els teus enigmes per resoldre que
em debiliten constantment, però també 
són el meu aliment. 

No t'acabis mai.

Em posaré de puntetes a veure 
si te trob enmig de l'horitzó.

Antònia Lladonet




1. Penja una imatge representativa del poema. 
 
Resultado de imagen de nit


2. Tema del poema.
Sentiments
3. Anàlisi mètrica del poema (rima consonant o assonant, número de versos i síl·labes)
4. Cerca al diccionari les paraules en negreta del poema i escriu-ne el significat. Relaciona el significat amb el contingut del poema: requereix, clarobscur, enigmes, horitzó.
Requereix
Clarobscu
Enigmes: Dita obscura i inexplicable. Va resoldre l’enigma que li havien proposat.
Horitzó: Línia que limita la part de superfície terrestre visible des d’un punt. Va aparèixer una vela a l’horitzó.
5. Fes un resum del significat del poema en general. 6. Què vol dir l'expressió "també són el meu aliment?" Justifica la teva reposta.
Tambe viu de lo mateix que ella.
7. Opinió personal.
Molt dificil de entendre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada